Merhaba biri ile sözleşme yaptık ve her ayın 1i ile 5 i arasında ücret atacak. Sözleşmede maksimum 1 hafta gecikme şansı mevcut. Eğer hala ödememişse kişi ödenmemiş tüm ayları ödemek zorunda oluyor 12 aylık ücreti ceza olarak. Islak imza ve kaşeli şekilde elimde mevcut kağıtlar.
1 i ile 5 i arasında mı fatura kesmem gerek? yoksa karşı taraf ödeme yaptığı an mı kesmeliyim.
Karşı taraf ödeme yapmazsa ne yapmalıyım?
Sözleşmede önden 14400 TL ödeme yapacağı yazmakta, bu ödemeyi hala almadım. 1 i ile 5 i arasında da aylık ödemeleri yapmak zorunda. Bu ödemeyi de henüz almadım. Ne yapmam gerek? 1-5 i arası ödeme 1 hafta gecikmeyle maksimum 12 sinde ödeme almam gerek. 12 sine kadar beklemeli miyim? Yoksa fatura kesip kişilere iletmeli miyim?
Ayrıca önden yapılacak ödemeyi de almadım. Nasıl bir yol izlemeliyim?