merhabalar, bu gün bir bilgisayarcıya götürdüm. bahsettiğiniz tüm girişleri ve aparatları denedik ancak sorun düzelmedi. en son 1gb bir ddr4 ekran kartı taktı bu karttada Hdm üzerinden görüntü gelmedi ancak eski tip bir giriş taktı ve görüntü geldi.Anakart, işlemci ramler sağlam. Ancak sorun PSU'mu yoksa ekran kartı kaynaklımı hala çözemedik. yarın tekrar gidicem ekran kartını başka bir bilgisayara takacağız. sorun ya psu ya ekran kartı kaynaklı. psudan emin değilim ancak ekran kartı geçen hafta sorunsuz çalışıyordu.
https://www.r10.net/1087946065-post10.html burada bahsettigimi denediniz mi hocam?ekran kartını kasadan dışarı çıkarıp,anakartın üzerindeki o eski tip giriş dediginiz vga girişine kabloyu takarak denerseniz belli olurdu ekran kartında sorun var mı yok mu...