6 yıldır bu işi yapıyorum hocam soracak olursan pm atabilirsin
Teşekkürler hocam akşam müsaitseniz konuşabilir miyiz ?
hesabı doğru yaparsanız tabikide olur hasarlı aracı ucuza alabilmeniz lazım ki sanayide ek ödediğiniz tutar ile piyasa fiyatının altında kalması lazım
Teşekkürler hocam
Merhabalar,
Şase podye airbag işlemi olmayan arabayı hasarlı şekilde satmazlar muhtemelen hocam zaten.
Düşerse binde bir düşer, oda zaten öyle aham şaham bir para bırakmaz. Ustalarla uğraştığınızla kalırsınız.
Bir dönem benimde etraflıca araştırdığım bir konu idi ama ne ihale tarafı ne uğraşı değecek bir iş değil gibi geldi.
Öncelikle teşekkkürler hocam
güzel bir analiz ve güzel bir ustanız var ise değecek bir iş gibi duruyor ancak biraz da şans işi olabilir