Merhabalar,
Şase podye airbag işlemi olmayan arabayı hasarlı şekilde satmazlar muhtemelen hocam zaten.
Düşerse binde bir düşer, oda zaten öyle aham şaham bir para bırakmaz. Ustalarla uğraştığınızla kalırsınız.
Bir dönem benimde etraflıca araştırdığım bir konu idi ama ne ihale tarafı ne uğraşı değecek bir iş değil gibi geldi.