Konuya yalnızca kendi açınızdan bakıyorsunuz. Kaç bin üye olmuş forumda, yönetim herkesle böyle tek tek iletişime geçemiyor acil bir durum olmadığı sürece. Madem bu şekilde uyarı verilerek konunuz silinmiş, konuyu kurallara uygun olarak tekrar açsaydınız?
Üye adına ulaşamadığım için şikayet konusu oluşturamadım, bana whatsapptan yazmıştı ben de yeni olduğum için başlangıçta teyit almak aklıma gelmemişti... Acemilikle olan oldu artık canımız sağolsun ne yapalım... Artık her yazandan teyit istiyorum öğrendim