masienth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Konunun üslup ile bir alakası yok, ben kimseyi aşağılamıyorum *********** da demiyorum, benim demek istediğim şu;
Tamam numara paylaşmanın yasak olduğunu bilmiyor olabilirim, konuya yazmışım x moderatörü de bunu görüp silmiş, eyvallah.

Ama devamında benle iletişime geçip en azından özelden yardımcı olabilirlerdi, konu nedir? numarayı verin hangi üyeye kayıtlı bi bakalım vs.
Forum kurallarında eksikliğim olabilir daha kayıt olalı 20 gün oldu olmadı, ben haklıyım da demiyorum zaten, mağdur duruma düşmüş bir üyenin arkasında durmalarını beklerdim, bunu dile getiriyorum sadece...
Konuya yalnızca kendi açınızdan bakıyorsunuz. Kaç bin üye olmuş forumda, yönetim herkesle böyle tek tek iletişime geçemiyor acil bir durum olmadığı sürece. Madem bu şekilde uyarı verilerek konunuz silinmiş, konuyu kurallara uygun olarak tekrar açsaydınız?