Forumu kullanmayı öğrenirseniz, bu tür sorunlarla karşılaşmazsınız. Mesela tamamını kalın yazmak da yasak. Birisinin numarasını paylaşmak da yasak. Birisine d.landırıcı demek de yasak. Bunları bana söylerseniz bir güzel davanızı açarım, R10 da bunlarla uğraşmak istemiyor. Kendinizi doğru şekilde ifade edebilirseniz, moderatörler bayağı kolayca işlemleri yapıyorlar. Her bölümde kategori moderatörü var, ilgili arkadaş onlarla iletişime geçerse sorun çözülür.
Sizin de bir moderatörle derdiniz varsa, direkt Coşkun Bey'e PM atabilir şikayetinizi dile getirebilirsiniz. Ama yukarıda yazdığınız gibi kendinizi haklı gören bir üslupla yazarsanız karşılığını hoş şekilde almayı beklemeyin. Kuralları okumanızı tekrar tavsiye ederim.
İyi forumlar.