AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu kullanmayı öğrenirseniz, bu tür sorunlarla karşılaşmazsınız. Mesela tamamını kalın yazmak da yasak. Birisinin numarasını paylaşmak da yasak. Birisine d.landırıcı demek de yasak. Bunları bana söylerseniz bir güzel davanızı açarım, R10 da bunlarla uğraşmak istemiyor. Kendinizi doğru şekilde ifade edebilirseniz, moderatörler bayağı kolayca işlemleri yapıyorlar. Her bölümde kategori moderatörü var, ilgili arkadaş onlarla iletişime geçerse sorun çözülür.

Sizin de bir moderatörle derdiniz varsa, direkt Coşkun Bey'e PM atabilir şikayetinizi dile getirebilirsiniz. Ama yukarıda yazdığınız gibi kendinizi haklı gören bir üslupla yazarsanız karşılığını hoş şekilde almayı beklemeyin. Kuralları okumanızı tekrar tavsiye ederim.

İyi forumlar.


Konunun üslup ile bir alakası yok, ben kimseyi aşağılamıyorum *********** da demiyorum, benim demek istediğim şu;
Tamam numara paylaşmanın yasak olduğunu bilmiyor olabilirim, konuya yazmışım x moderatörü de bunu görüp silmiş, eyvallah.

Ama devamında benle iletişime geçip en azından özelden yardımcı olabilirlerdi, konu nedir? numarayı verin hangi üyeye kayıtlı bi bakalım vs.
Forum kurallarında eksikliğim olabilir daha kayıt olalı 20 gün oldu olmadı, ben haklıyım da demiyorum zaten, mağdur duruma düşmüş bir üyenin arkasında durmalarını beklerdim, bunu dile getiriyorum sadece...