AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Paylaşımlı olmadığına eminseniz, moderatörlerden inceleme talep etmenizi öneririm. Çalıntı CC olmadığını size olmasa bile moderatöre ispatlayabilir arkadaşlar.
Forumda böyle bir şey yapabildiğimizi bilmiyordum... Moderatörlerle iletişime bile geçmek bu kadar zorken şaşırdım doğrusu Geçen gün 500tl dolandırıldım mesela forumdan. Konu açtım. numara paylaştığım için konuyu kapattılar ve bir Allah'ın kulu gelip de kim sana ne yaptı vere numarasını bi bakalım hangi üyeymiş bu demedi. muhatap bile bulamadım kendime. O yüzden şaşırdım böyle bi hizmetin varlığına.