fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stok konusunda dahada kötüsü,sitede stok var görünüyor ve sipariş geçiyorsun ama stok aslında yok.adam tutup tabak isteyen müşteriye,bardak gönderiyor.en azından elinde yoksa,yok de kardeşim.bu ayıp degil,günah degil.geçen böyle bi satış yüzünden sırf kargoya 500tl para ödedim.iade geldi,bende aldıgım yere gönderdim.adam haliyle sipariş ettigi tabagı istiyor,bardak işime yaramaz diyor
Hocam üzüldüm gerçekten bu duruma aynılarını bende yaşadım, size tavsiyem bahsettiğiniz tedarikçi ile iş yapmayı bırakın.