cevabım yurtdışı için değil yurtdışını hiç denemedim yorum yapamam ama türkiyede dropship diye bi sistem yok var diyende seni kandırmaya çalışıyordur. Tedarikçiler vermiş binlerce kişiye XML Linklerini trendyola gir aynı ürün 300 500 kişi satmaya çalışıyor, fotoğraflar desen yerlerde. Ama en önemliside stok meselesi, stokları çok sınırlı, sen müşteriye satıyorsun dönüp sipariş vereceksin stok yok hayda
stok konusunda dahada kötüsü,sitede stok var görünüyor ve sipariş geçiyorsun ama stok aslında yok.adam tutup tabak isteyen müşteriye,bardak gönderiyor.en azından elinde yoksa,yok de kardeşim.bu ayıp degil,günah degil.geçen böyle bi satış yüzünden sırf kargoya 500tl para ödedim.iade geldi,bende aldıgım yere gönderdim.adam haliyle sipariş ettigi tabagı istiyor,bardak işime yaramaz diyor