Kimera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni konsol hesaplarda reskin uygulamayla red yemeyi bırakın direkt banlanma ihtimali bile yüksek
Şuanda daha araştırıyorum bakıyorum da bakmadan size sorayım;

Bu yüzden mi eski console hesaplarına yoğunluk var?
Ve neden yeni konsol hesaplarına red veriyorlar ki?