Yeni konsol hesaplarda reskin uygulamayla red yemeyi bırakın direkt banlanma ihtimali bile yüksek
Şuanda daha araştırıyorum bakıyorum da bakmadan size sorayım;
Bu yüzden mi eski console hesaplarına yoğunluk var?
Ve neden yeni konsol hesaplarına red veriyorlar ki?