Selamlar,
Değerli hocalarım şöyle bir şey yapmak istiyorum.Codecanyon'dan bir tane uygulama almak istiyorum,bu uygulamayı aldıktan sonra 25 dolar ile de bir tane console hesabı açık bu uygulamayı yükleyip daha sonraki süreçlerde reklam vererek 100-200 aktif yüksek kullanıma ulaşmaya çalışıp,reklam geliri elde etmek istiyorum.
Böyle bir şey de,Codecanyon'dan alınan bir uygulamada Red yeme şansımız var mı?
100-200 kullanıcı ile güzel gelirler elde edilebilir mi?