Bu gece 00.30'da İstanbul Atatürk Havalimanı Genel Havacılık Terminaline getirmek üzere uçuş planı hazırladı.
Hadi bakalım sizce nasıl transfer? Düşünceleriniz neler?
Bence mükemmel bir transfer bunuda benden duymadınız ama bu gece 2 adet daha transfer gelebilirmiş.