DNS niye başta ayarlatıyor anlayamadım. Sonradan düzenlemek için muhtemelen para istenıyordur. Natro yapıyor mesela böyle. Kullanlar belki yazar bekleyeyim. Bir kez Türk Ticaret firmasında domainim çöp oldu. O günden beri İHS tercih etmeye çalışıyorum. Çok güzel bir firma gerçekten.
Hosting değiştirdim, DNS değişimi için para ödemedim onu iyi hatırlıyorum. Şimdi değişti ise bilemem.