aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
italya adresi mi kullanıyorsunz. Bende geçen ay denedim TR adres seçince diğerlerinden bir farkı olmuyor.
DNS niye başta ayarlatıyor anlayamadım. Sonradan düzenlemek için muhtemelen para istenıyordur. Natro yapıyor mesela böyle. Kullanlar belki yazar bekleyeyim. Bir kez Türk Ticaret firmasında domainim çöp oldu. O günden beri İHS tercih etmeye çalışıyorum. Çok güzel bir firma gerçekten.