Herkese merhaba. 20 yıldır bilişim sektöründeyim, başıma enteresan bir olay geldi. Nasıl olabildiğini merak ettiğim için size sormak istedim;

Sektörümüz ile alakalı, önemli ve rekabetçi bir alan adının yenilemesi yapılmamış, Redemption Period 'a düşmüştü. Bunu fark ettiğim andan itibaren domaini beklemeye başladım. Pending Delete Period 'a düşünce sürekli kontrol ettim. Düştüğü gün ise domaini dakika, belki de saniye farkla kaçırdım. Whois sorgulaması yaptığımda Türkiye 'deki bir firma üzerinden alan adı kaydedilmişti. Muhtemelen Backorder yapıldı. 1 aydan fazla beklemem neticesinde, dakikalar hatta saniyelerle kaçırmış olmama sinirlendiğimle kaldım...

Aradan sadece 1 ay geçti ve alan adını kontrol ettiğimde boşta görünüyordu. Tabi ki hemen aldım Fakat bunun nasıl mümkün olabildiğini hala anlayamamaktayım. Bilen arkadaşlar aydınlatabilir mi?