Kız kuzenim yaklaşık 10 aydır evli. Ailevi sebeplerden dolayı boşanmak istiyor. Ne yapmamız gerekiyor. Şuanda adliyenin önündeyiz. Boşanma davası için dilekçe yazdırma fiyatı sorduk 1000 tl dedi. Kendimiz yazamaz mıyız. Dilekçe yazmada yardımcı olur musunuz
yardımcı olurum iletişime geçin
https://wa.me/79871910717