Eklediğiniz txt kaydını atabilir misiniz?
Ne olur ne olmaz sansürledimi buyrun txt kaydı, dün ekledim ancak hala doğrulayamıyor. Cname'de denedim gene olmadı
Türkticaret sistemi çok yavaş

Biraz beklemen lazım, veyahut CPanelden direkt ekle DNS kaydını.
Vallahi dün öğlen ekledim.