Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların gözünde sunucu almak çok büyütülüyor.
Hosting alırsanız bir ton sorunla uğraşırsınız, inode, down, yavaşlık gibi. Binlerce web site ile birlikte barınmak mı? Yoksa sadece kendi sitelerinizi barındırmak mı?

Sanal sunucu alıyorsunuz, tavsiyem Yurt dışı için Contabo, Türkiye için Verigom
Eğer siteleriniz çok yük kullanmıyor ise VDS / VPS ile devam edebilirsiniz. Eğer çok yük kullanılıyor ise (anlık kullanım) Dedicated server kaçınılmaz olacaktır.
Maliyetten kaçmak isterken, daha çok maddi kayıp (satıştan kaynaklı) yaşayabilirsiniz.

Olay çok basit :
Sanal / Dedicated sunucu kiralayın
Almalinux 8 seçin
cPanel / LS lisans satın alın
Kurulumu yapın bkz : https://docs.cpanel.net/installation-guide/install/
Kurulum sonrası nameserverleri ayarlayın
Easyapache'den kullanacağınız php sürümleri indirin
NS'leri yönlendirin.
Hepsi bu kadar.

Sorun yaşadığınız zaman chatgptye veya google'ye ingilizce olarak sorun, elbet cevapları mevcut. Sunucunun farkını hissettikten sonra paylaşımlı ucuz hostinglere hiç bakmayacaksınız bile.
Değerli moderatörüm size samimi söylüyorum bu saydığınız işlemler gerçekten aşamalı olarak böyle lakin dile kolay. Ne demek istiyorum temiz bir kurulum ve güzel bir optimizasyon yapması için birçok farklı devops arkadaşla farklı projelerde çalıştım. İstediklerim ise sadece ve sadece sizin saydığınız maddelerden ibaretti. Biliyorsunuz ki sunucu server kurulum hizmeti forum içerisinde sunuluyor belirli bir ücret akabininde. Ben zamanında masraftan kaçmadan fazlasıyla parasınıda vererek arkadaşlar ile çalışmıştım. Ancak her sunucunun optimizyonu aynı olmuyor mutlaka bir yerde problem çıkıyor çalıştığım freelancer arkadaşlar bunu yaşamıştı örnek veriyorum DNS servisi dinlenmiyordu Cloud Flare ile zar zor idare etmiştik. Şimdi ben bu yüzden freelancer arkadaşları suçlamıyorum çünkü her makine farklı semptomlar sergileyebilir. Kusursuz bir optimizasyon ve mükemmel bir form'a getirmek her zaman mümkün olamayabilir. Net Internet firmasının Devops birimindeki arkadaşlar ile zamanında bu konuda uzun bir sohbet etmiştik arkadaşların bana vermiş olduğu tavsiyelerde aynı bu şekilde olmuştu. Kendi sununu kurmak demek bütün sorumlulukları üstüne almak ve ekstra bu zorluğu risk almak demektir. Bana aynen bu cümleyi kurmuşlardı. Bende o zaman sizin gibi düşünüyorum ciddiye bile almamıştım ama şimdi fikirlerim değişti...