Zamanında bir yazı görmüştüm forumdan bir arkadaş yazmış hatta kaydetmiştim yazıyı Misafir; olması lazım nicki. Nokta atışı bir yorum daha fazla söylencel birşey yok

Alıntı
dün bir sigköfteciye gittim 1 kg sigköfte 275 tl dedi aklim çıktı. Sonra bir markete gittim, kiloluk satiliyordu 34,50 tl ye aldim.Tadina da ailecek tek kelimeyle bayildik. 34 tl ye satan adam allah bilir 20 tl ye allyor. Tüm sigkofteciler ayni malzemeyi kullanıyor ve makine yoguruyor. Maliyeti bu kadar düsük seyi adam kilosu 275 tl ye satiyor bir de daha zam yansitmadik diyor. Iste bu ülkede enflasyon bu halkin ahlaksizlasmasi yüzünden oluyor. Devletin tabiki çok etkisi var, fakat büyük çogunluk halk içindeki serefsizlerden kaynaklaniyor. 44 tl den ne oldu da 144 tl ye çikardin derler adama degil mi? ama ne yazikki ne kontrol edip hoop hemserim sen benim vatandasima nasil fiyat sokarsin diyen var, ne de halk için de bu serefsizlerin ay klanmasi için bir alisma var. Her gelen önündekine kazik sokma yarisinda. bizi ekonomik sorunlar degil, bu ahlaksizlik yikacak...