Buda en çok hatay bölgesinde var hocam ne yazık ki maalesef.
Adana'nın en elit semtinde maksimum oda en güzel evi 7K idi depremden önce. Şuan en kötü ev 15K dan başlıyor. Burada da durum aynı
Bunların tek açıklaması vicdansızlık gibi geliyor hocam başka türlü aklım almıyor çünkü