Konu
Buna esnaflık mı denir?
01-09-2024, 22:17:21
#3
Fizz
Adana'nın en elit semtinde maksimum oda en güzel evi 7K idi depremden önce. Şuan en kötü ev 15K dan başlıyor. Burada da durum aynı