mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
finder'ın uygulamalar sekmesine geldiğinde de kilitli görünüyor mu? muhtemelen sistem ayarlarında erişimi olduğu için kendini kilit altına alıyor olabilir. mac'in gizlilik kısımlarını incelersen kaspersky ile ilgili bir şey bulup kaldırabilirsin belki
finder'ın uygulamalar sekmesine geldiğinde de kilitli görünüyor mu? evet hocam görünüyor kilitli.