Merhaba, Yanlış hizmet almamanız için söylüyorum Gerçek anlamda 5 G belirtilen datacenterlarda bir kaç firma dışında kimsenin yalın olarak bu hatta sahip olmadığını düşünmekteyiz.
Gerekli doğru hizmeti alabilmeniz için iletişime geçebilirsiniz.
https://www.r10.net/datacenter/41573...ri-9989-a.html
Donanımlarımızın tamamı kendimize ait olup arada aracı olmadan Direkt veri merkezinin kendisi ile çalışmaktayız.
Saygılarımla
Merhaba hocam, paylaşımsız olarak direkt veri merkezinden barındırma yaptığımız sunucuya özel hat olması gerekiyor zaten fakat mevcut hizmet aldığım yerin donanımları yeterli gelmiyor sizinle iletişime geçtim.