Zaten 30 gün para iade garantisi var. Yani üyelik ücretsiz oluyor. Sizinkinin bu üyelikten farkı nedir?
30 gün para iadeliler şöyle işliyor:
1- Bana ilk ay 10 (375₺) öde beğenmezsen paranı 30 günde iade edeyim.
2- Bana bir yıllığına 60 (2260₺) öde beğenmezsen paranı 30 günde iade edeyim.
3- Bana iki yıllığına 108 (4065₺) öde beğenmezsen paranı 30 günde iade edeyim.
Sandığınız gibi ücretsiz üyelik söz konusu değil. Son güne kadar kullanıp belki de iade yapmaya çalışıp en düşük olan plana göre 10 ödeyeceğinize benden 50₺'ye aynı üyeliği alıyorsunuz. Sadece sitedeki gibi iade etme söz konusu olmuyor. "Ben bunu 1 ay garanti kullanırım" diyen kişilerin ve bir ay için 10 ödeyemeyeceklerin daha da ilgisini çekecek bir ilan bu dostum. Bu kişiler, aynı planı benden daha ucuza almış olacaklar.