emreyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten 30 gün para iade garantisi var. Yani üyelik ücretsiz oluyor. Sizinkinin bu üyelikten farkı nedir?
30 gün para iadeliler şöyle işliyor:
1- Bana ilk ay 10€ (375₺) öde beğenmezsen paranı 30 günde iade edeyim.
2- Bana bir yıllığına 60€ (2260₺) öde beğenmezsen paranı 30 günde iade edeyim.
3- Bana iki yıllığına 108€ (4065₺) öde beğenmezsen paranı 30 günde iade edeyim.
Sandığınız gibi ücretsiz üyelik söz konusu değil. Son güne kadar kullanıp belki de iade yapmaya çalışıp en düşük olan plana göre 10€ ödeyeceğinize benden 50₺'ye aynı üyeliği alıyorsunuz. Sadece sitedeki gibi iade etme söz konusu olmuyor. "Ben bunu 1 ay garanti kullanırım" diyen kişilerin ve bir ay için 10€ ödeyemeyeceklerin daha da ilgisini çekecek bir ilan bu dostum. Bu kişiler, aynı planı benden daha ucuza almış olacaklar.