lostyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle Geçmiş Olsun

Ekrankartı Besleme Pinlerini 6+2 Şeklinde 3 Adet Yada 2 Adet Olur Genelde Bunları Taktığından Emin Ol..
Anakart Cpu Besleme Pinlerini Taktığından Emin Ol Genelde 2 Adet 6+2 Li Pin Kablosudur.

Bunlardan Emin İse İşlemci Fanını Sök ve Kasaya Start ve Elini İşlemcinin Üzerine Koy Ve Isınıp Isınmadığını Kontrol Et.
Klasik Birden Fazla Ram Bellek Takılı İse Bir Tanesini Çıkar ve Dene. İlk Yuvaya Tak Ram Belleği (2 Adet Ram'de Genelde 1. ve 3. Yuva Takılmalıdır)

Ekran Kablon Dpi İse Birde HDMI Kablo İle Dene.
Bios Pilini Sök Tak Yap.

Ve Son Olarak Kasayı Değiştirdim Demişsin Power Suply'de Değiştirdinmi Eğerki Yetersiz Geliyorsa Ekrana Görüntü Vermez.. Fanlar vs Çalışır Ama Görüntü Gelmez.
hocam ekran kartı pin kısmında 8 + 4 pin sayısı var. baştaki 4 pin diğeri 8pin bunumu yanlış taktım acaba? ilk kısıma 4 pin diğerine 8 pin taktım 2de boşta kaldı.