Arkadaşlar merhaba , bilgisayarım için daha büyük bir kasaya geçtim. Ancak yeni kasada bir sorunum oldu. Kasa çalışmasına rağmen , ekran kartı ışığı yanması ve tüm fanların çalışmasına rağmen monitör ekranı gelmiyor televizyona bağladım ondada aynısı oldu. Sinyal yok diye uyarı veriyor. Ramleri , pili ekran kartını çıkardım iyice temizledim tekrar taktım ama sorun çözülmedi üstelik sistem yeni çoğu parça. İnternetten araştırdım herkeste çoğunluk yaşanan bir sorunmuş oradaki çözümleride yaptım. Herkes yukarda verdiğim şeyi yapmış düzelmiş. Yarın pazar ve bilgisayarcı kapalı sorunu nasıl çözerim?