Hocam mühasebeci ve mühendis en azından yanıma gelip yardımcı olmalı. Neyi nereye yükleyeceğimi Ben nerden bilebilirim?
Bana bir yol gösterim lütfen. Ben cebimden harcamayı iyi niyetim için yapıyorum. Normalde gelip bir de Bana ne diyorlar biliyor musunuz?
Biz kime yaptıralım burda kız yapıyordu Rufiq diyorlar. Kızı aradım Ben de sinirimden. Ben yapmıyordum Rufiq diyor. Ben belgeleri scan edip onlara iletiyordum onlar da Bakü'de bilen birine yaptırıyordu. Sanırım parayla. Anlaşılan IT alanından az çok bildiğimi suistimal etmek istiyorlar. 586 manata onu kimse yapmaz. Baküde onun uzmanını aradım bu gün. Bunu Sana yaptırmaları saçma dedi. 1500 manat maaş alan biri var bizde telefonda oyun oynuyor.
Rufiq, bize kendimizi kestirme. O işi bırak.
Sen yolda gezsen sana 586 manat verirler kardeşim.