Benimde dengem bozuldu ameliyat tan sonra 😁 düz oturamiyorum hep diger loplarin tekine daha fazla ağırlık gelio yan oturuyom paso 😁😁 çok skntili bir hastalik valla düşman başına diyelim
Yalnız değilmişim 🙁 tek bende böyle oldu sanıyordum tekrar ameliyat olmak istiyorum gibi,bu hayat böyle sürmez parası neyse verilir önemli olan konfor

nereye kadar devam edebilir bir insanın yaşamı bu şekilde