Elexha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu illeti yaklaşık 3 yıl önce yaşadım ve ameliyatını oldum,o gün bugündür doğru düzgün oturamıyorum hep kalçamın bir kısmına ağırlık vererek oturuyorum,uzun süre oturunca batma hissi veriyor. Keşke böyle bir şey yaşamasaydım diyorum şu an belim artık aynı pozisyonlardan ağrı noktasına geldi,3 yıldır her gün bu illeti düşünüyorum. Başka insanlara imreniyorum artık ne güzel istedikleri kadar rahat ve huzurlu oturuyorlar diye. Doktora gittim ve bana dediği şey parmağım kesilse dikiş atılsa da aynı hissi verir diyor🙄. Eski günleri özlüyorum...

Benimde dengem bozuldu ameliyat tan sonra 😁 düz oturamiyorum hep diger loplarin tekine daha fazla ağırlık gelio yan oturuyom paso 😁😁 çok skntili bir hastalik valla düşman başına diyelim