Muhtemelen maçların çoğunu sentetik çimde oynayacaksın kardeşim. Kulübünü bilmiyorum ama biz sunide oynadık hep, çivili falan gerek olmaz. Ama ileride doğal çimde gerekebilir. O yüzden 2'ye çok gerek yok şimdilik. Gelişim ligi için 1 yeterli olur diğerleri rakibine de sana da zarar verebilir.