Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin yine bacakta hocam benim kuyruk sokumunda otururken bile agriyor

öss sinavina girmeden 3 ay once baslamisti bende ayni bölgede, sinav hazirligi etkilenmesin diye ameliyati sinav sonuna birakmistim. artik kanama seviyeye gelmisti cok ilerlemisti. berbat bir hastalik hele o bölgede cok iyi bilirim.

ameliyattan sonra hijyenik tutmak en onemlisi, aksi halde tekrarlama riski artiyor; doktor bu uyariyi yapacaktir zaten.

bir kac gun tuvalet işi cok zor, zaten ilk 2 gun oturamayacaksiniz o nedenle oncesinde yüzüstü gunu gecirecek konforlu alaninizi oluşturun

ben pansuman ve temizligine yara kapanana kadar cok dikkat ettim. sonra da normal hayatima devam ettim ekstra birsey yapmadim hic bir daha da tekrarlanmadı. yani yara kapanana kadarki süreç kritik