İstiklal'de o adamın ne kadar kazandığını sakın küçümseme

tahmin edemezsin
Hocam demekki kazansa kapatmazdı 🙂. Ama asıl konu bir dükkan sahibinin bu kadar zam yapması
İyi yapmışlar. Keşke 2 milyon yapsalar daha iyi olur. Ben artık bu konularda muhalefetlik yapmıyorum bıraktım. 3 ise 10 olsun diyorum.
Niye? Merak ettim