sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstiklal'de o adamın ne kadar kazandığını sakın küçümseme tahmin edemezsin
Hocam demekki kazansa kapatmazdı 🙂. Ama asıl konu bir dükkan sahibinin bu kadar zam yapması
CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yapmışlar. Keşke 2 milyon yapsalar daha iyi olur. Ben artık bu konularda muhalefetlik yapmıyorum bıraktım. 3 ise 10 olsun diyorum.
Niye? Merak ettim