Merhaba az önce now haberde gördüm. İstiklal caddesinde tatlıcı bir abimiz 2021 de ayda 100 bin tl öderken, dükkan sahibi geçen aramış ve 900 bin tl yapmış kirasını. Ve yıllık istiyormuş parayı 🤔. Yemin ediyorum fırsatçı bukadar olunmaz izlerken gerçekten çok kötü oldum. O adam ayda en az 5 milyon ciro yapmalıki o kirayı ödiyecek. Ama tatlıcı yani bir tatlıcı bunun 4 çalışanı var tanesi 30 bine maliyet desek 120 bin tl 50 bin su 50 bin elektrik geldi diyelim 1.120.000 tl ediyor bunun gideri var herşeyi var az mantıklı düşünmeek lazım gerçekten. Kendimizde dükkan sahibiyiz 450 mt2 dükkanı bir ev kirasına veriyoruz 10-15 bin tl arası. Merhamet çok önemli birşey. İyi forumlar
maximum %65 zam yapılabiliyormuş onu eklemeyi unuttum