eylülde yapılması gerekmiyor mu hocam o şekilde 2 ay beklemiş oluyor
Eylül sonu Ekim başı yapılıyor ortalama 1 ay sonra yapılıyor. Örneğin Eylül son gün cumaya denk geliyor cumartesi de 1 Ekim ise ödeme cuma günü yapılır. Yada ayın başı pazartesiye denk geldi o tarihte yapılır. Odemler hafta içi yapılıyor. Tam bir tarihi yok. Güvenilir bir firma bence. İmzamdaki linkten kayit olabilirsiniz