TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kastınız beyaz tv'nin ajans diye kurduğu ajansçık ise memnun kalmazsınız hocam
Hibay ajansı uygun yıllık ne derseniz iyi görünüyor