Merhaba,
Watsons'da 7 yıl yöneticilik yapmış birisi olarak bu durum tamamiyle müşteri hizmetleri ile alakalıdır. Online alışveriş sistemlerini, mağazadakiler göremez ve fatura kesemez. Online depodan, mağazaya geldiği için fatura ya kutu içinde olur yada mail atarlar(son yıllarda sistem değiştiyse bilemiyorum fakat çalıştığım dönemde sistem böyleydi). Bu yüzden müşteri hizmetlerine biraz yüklenin isterseniz yada direkt şikayetvar'da şikayet oluşturun. Şirket o tarz şikayetlere çok önem veriyor.