Selamlar, 24 Ağustos'ta online şekilde Watsons'tan 3 ürün sipariş ettim. Gel Al Hemen sistemleri ile AVM'de bulunan mağazalarından gidip ürünleri hemen teslim aldım. Orada satış danışmanına fatura'yı nereden alacağım dedim kendileri siparişi online verdiğiniz için size mail gelecektir birazdan dedi, fakat o günden bugüne 1 hafta geçti hala fatura alamıyorum. AVM'deki mağazalarına gittiğimde beni direkt müşteri temsilcisine yönlendiriyorlar. Müşteri temsilcisi ise tam tersi mağazaya yönlendiriyor. 1 haftadır bu şekilde birbirlerine paslıyorlar ama 2 tarafta sorunumu çözmüyor. Bu durumda ne yapabilirim, şikayet edebilir miyim? Tüm kayıtlarım mevcut. Resmen dalga geçiyorlar.