KUZEYLONDON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@GKHNYMN; Hocam yanlış biliyorsunuz nerede olursa olsun cihaz iPhone 7 ve üzeriyse kullanabilir cihazın modeline göre okutacağı yer değişiklik gösteriyor bazen ön kamera bazen arka kamera NFC neden desteklenmesin 🙂 sadece androiddeki gibi manuel aç kapa yapamazsın apple telefonlarında NFC okutulması gereken sayfa geldiğinde otomatik olarak açılır okuma yaptığınızda veya sayfayı kapattığınızda otomatik olarak yine kendini kapatır.
Merhaba,
Öncelikle düzeltme için teşekkürler. Ben Apple, nfc özelliği Türkiye'de açık değil diye biliyorum. O zaman İphone x telefonda nasıl açılacağı konusunda bilgi verirseniz arkadaşta ayarları yapmış olur.