Neden böyle oluyor bilen varmı geçen sene böyle olmuştu açmıştım bugün akşam baktım spam nedeniyle falan diyor yine mail attım aynı maili attım yanlışlıkla işaretlenmiş dediler açıldı niye her sene böyle oluyor bilen varmı 2 oldu bu ?