İnstagramda bir gönderi vardı, ev sahibim evi satıyor, ben ona yıllardır kira ödüyorum, ödediğim kiraları evin fiyatından düşüp evi satın alamaz mıyım diye soruyordu kiracı.
Trolldür herhalde demiştim de, anlıyorum ki değilmiş.