Öncelikle nickime bakmayın hiç hosting işi yapmadım , üyeliği açtığım yıllarda sektöre girecektim ama sonradan proje iptal oldu nick kaldı böyle.
Müşteri gözü ile söylemem gerekirse sürekli bölüyorlar , limitler sürekli düşüyor , kalite sürekli düşüyor.
Bir VDS alıyorsunuz 3-6 aylık ödüyorsun 2-3 ödeme sonrası aynı vds performansı düşüyor 2-3 sene sonra vds'nin performansı rahat 2-3 kat fark ediyor.
Fiyatı artıramayanlar alternatif çözüm buluyorlar.
Real sektörde yiyecek sektörü nasılsa internette öyle , boyutlar ebatlar kalite düşüyor ama fiyat 'da yine artıyor tabi.