Bazıları da başka servis sağlayıcılarından kiralıyor ama şöyle düşünün %60-%90 oranında sistemler boş duruyor yani hepsi %100 durumda değil eğer öyle olursa zaten çöküyor bakıma giriyor.
Kiralasalar bile hocam hani r10 daki çoğu firma için dediklerim geçerli kiralayarak al sat yapanlar için değil