Ev sahibiyim ama zalim olanlardan değilim.
Bölgede min. 15-20'ye kiralar varken bizde hâlâ 6-7-8-9 bantlarında kiralar.
Senin yaptığın mala çökmek oluyor.
Adam insaflı davranmış sana 14 sene boyunca, sen hâlâ sinekten yağ çıkarmanın peşindesin anladığım kadarıyla.

Bu arada öyle oluyor. Belediye önce suyunu sonra elektriğini kesiyor. Senin evde ne yaptığının bir önemi yok. İki yan binamızda aynısı uygulandı.