14 sene kirada oturmuşsun kiracılık yapmışsın. Ve anlaşılan oldukçada ucuza oturuyorsun ev sahibin sana fahiş fiyat zammı yapmamış. Niye şimdi şansını zorluyorsun ki sal artık insanların peşini. O bölgenin piyasası neyse o fiyata geç otur. Oturamıyorsanda taşın oturabileceğin yerlerde otur. Birde kira yardımını size vereceğini düşünmüşsünüz Tamam hak var hukuk var bizde kiracıyızda bu işi kötüye kullanmıyoruz herkez real piyasanın ne olduğunu gayet iyi biliyor. Ne bir evim var ne başka birşey kiracıyım ve yaptığınızın vicdansızlık olduğunu düşünüyorum. Zaten ev sahibin artniyetli insan olsa sana 50 kere zam yapmak için türlü bahaneler bulurdu 14 senede