Kendiniz söylemişsiniz diğer daireler 7-8 kat diye
demek ki 20 binlik yerde 3 bine oturuyorsunuz.
Siz zaten fazlasıyla kaar yapmışsınız ötesini düşünmenize gerek yok.
Ayrıca normal şartlarda 14 sene oturan birini piyasanın 8 kat ucuzu rakama herkes tutmaz , kentsel dönüşüm sebebi ile fiyatı o şekilde tutmuş olabilirler.
14 sene uygun fiyata oturmuşsunuz , çıkmamak bir yana birde kira desteğimi bekliyorsunuz , ev sizin değil hatırlatayım .
Adam dava açsa zaten fiyatı güncel rakama çekebilir. O durumda orada kalmanız anlamsız olur.
Konuyu okurken hayret ettim