İstanbul'daki 35 yaşındaki evimiz içinde öyle bir karar alındı herkes binayı boşalttı, bizde evimizi sattık. 4 yıldır hala kentsel dönüşüme sokacaklar, öylece duruyor. Ev sahipleri tekrar kiraya verdi, bina doldu.