Arkadaşlar 14 senedir kirada oturdugumuz bina kentsel dönüşüme girecek bina sahibi evi bosaltmamızı istiyor kira destegi falan bize yokmus ev sahibi alıyormus destegi ayni semtteki mahalledeki binaların kiralari benim oturdugum evin kirasina göre 7 , 8 kat ne yapmayalim evi boşatmasak ne gibi sıkıntılar yasarız bilgisi olan varmı