YGTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyarbakır'da yaşadım bir dönem, en güzel yıllarım orada geçti fakat lojmanda olduğumuz için gece 3 te çatışma sesleri duyuyorduk. Bu durumu merak ettim açıkçası, medyada açıklanan ani cinayet haberlerinin mardinde gerceklesme ihtimali nedir, halkı vs nasıldır diye bir sormak istedim. Teşekkür ediyorum cevabınız için
o çatışmalar 15 sene öncede kaldı.