Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğuda hiç bir şey bildiğin gibi değil. özellikle diyarbakır mükemmel bir şehir. Ayrıca doğunun çoğu yerinde sempatizan yok. Diyarbakırda bunu biraz hissedebilirsin belki fakat, diğer şehirlerde sempatizanlık yok. Aksine insanlarını tanıdığın için son derece memnun kalacaksın.
Diyarbakır'da yaşadım bir dönem, en güzel yıllarım orada geçti fakat lojmanda olduğumuz için gece 3 te çatışma sesleri duyuyorduk. Bu durumu merak ettim açıkçası, medyada açıklanan ani cinayet haberlerinin mardinde gerceklesme ihtimali nedir, halkı vs nasıldır diye bir sormak istedim. Teşekkür ediyorum cevabınız için